sobota, 8 stycznia 2011

Love this sweater

Długo poszukiwałam ciepłego, długiego, typowo zimowego swetra. Ten, który znalazłam w Bershce na wyprzedaży okazał się moim ideałem.
Ciepły, w ślicznym pudrowym kolorze i do tego milutki w dotyku- nie gryzący co dość rzadko się zdarza przy tego typu materiałach.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć a ja tymczasem lecę pobuszować z siostrą po wyprzedażach.
Miłego dzionka drogie czytelniczki:)












sweter- Bershka
spódnica- Zara
tunika- H&M
botki- New Yorker
pasek- no name

93 komentarze:

  1. Wyglądasz cudownie!!! sama chętnie bym się tak ubrała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stunning outfit! I reall love it! xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek świetny! na nasze polskie mroźne zimy idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy pozwalasz bezpłatnie zamieścić Twoje zdjęcie na stronach NassMedia Internetowe?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne swetrzysko! Cały zestaw bardzo mi się podoba! A Ty wyglądasz w nim ślicznie i tak dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi from Spain!

    I love your blog, I follow you

    visit mine if you want :

    http://elena-bananapancakes.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko idealne jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna spodnica!!!

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek to zdecydowanie dobry zakup :)
    Ale obawiam się, że z wyprzedarzy już nic nie zostało..
    Pozdrawiam :)

    http://aavinashi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. sweter rzeczywiście ekstra :) ja też szukam podobnego ale jeszcze tego jadynego nie znalazłam :/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też kocham ten sweter!
    i tą stylizacje :*

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w tym zestawie!!! wyglądasz ślicznie delikatnie i dziewczęco

    OdpowiedzUsuń
  13. bosko!!!!śliczny sweter i buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny sweterek i śliczny cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna kolorystyka, perfekcyjny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje eee3tlen za zgodę na zamieszczenie Twoich pięknych zdjęć, cudownej królewny polskiej.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny sweter:) Całość jak zwykle super!

    OdpowiedzUsuń
  18. omg. you are so pretty. ich love your blog? following? xx

    OdpowiedzUsuń
  19. love your outfit, so pretty¡¡
    nice colours¡¡
    kisses xx

    http://naifdolls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny sweterek! A gdzie podziałaś swoją karmelową torebkę Atmosphere? ;) Super by wyglądała do tego zestawu. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  21. ach, nie tylko sweter jest boski ale cały look!

    Hmm, jeśli są to zdjęcia z miejsca gdzie mieszkasz to mieszkasz dokładnie tam, gdzie mój tata. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. you look lovely! great outfit, perfect setting. :) i want your booties!

    OdpowiedzUsuń
  23. naprawdę świetny sweterek! podobają mi się te "dziergania".

    OdpowiedzUsuń
  24. super jest ten sweter, wspaniale wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz! Cudny zestaw, sweter, buty, spódniczka - śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. The colors are just all so lovely

    sPam of frou-frou

    OdpowiedzUsuń
  27. Jej jako uroczo! :D
    zakochalam sie w kazdej częsci zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  28. I LOVE this outfit soooo much! The knit is SO pretty and perfect. I love the color palette! And I'm drooooling over those shoes. They're amazing!

    OdpowiedzUsuń
  29. Co za kolory! ♥
    Splot na plecach mnie urzeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny sweter!!
    Uwielbiam taką kolorystykę <3

    OdpowiedzUsuń
  31. This outfit is adorable, I love the soft color palette and the cozy sweater! Lovely!

    OdpowiedzUsuń
  32. i follow yout too! and i love your style - your amazing :D

    OdpowiedzUsuń
  33. i really lover your outfit and style :) you look so gorgeous !

    OdpowiedzUsuń
  34. Amazing! I also love your sweater. And skirt and shoes (:
    xoxo from Hannie

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziewczęco, deliktatnie - bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sweter świeny i te botki - podoba mi się bardzo, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. I want your sweater, is still on Bershka? i don`t remember it but the color drives me crazy. love.

    LAZYCATSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  38. love these photos, and your blog is amazing dear!

    OdpowiedzUsuń
  39. Love your outfit!
    I follow you.

    http://natasha-inwonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz prześlicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. piekny sweter :) calosc mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Great pics, lovely outfit! That sweater looks so comfy :D

    Great blog btw, love the design :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja!! piękne kolory, wszystko mi się podoba :) zwłaszcza tunika i cardigan! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny sweterek! Ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  46. Lovely look!
    Gorgeous sweater!

    xoxox,
    CC

    OdpowiedzUsuń
  47. Thanks for your comment and for being a follower! :)

    Your outfit is so cute! Love your skirt and cardigan.

    And your blog is really great, too. So you have a new follower also know. ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. apeluję o inny zestaw kolorystyczny aniżeli pudrowy róż, czarne legi i karmelowe buty :)
    nie bądź monotematyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. dziękuję za wszystkie komentarze!Jest mi niezmiernie miło:)

    Sweterek kosztuje 69zł

    Anonimowy nie mam na sobie legginsów lecz brązowe rajstopy

    OdpowiedzUsuń
  50. po ile ten sweterek kupiłaś? śliczniutki!

    OdpowiedzUsuń
  51. jak zawsze wyglądasz świetnie:) sweter jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  52. eva
    slicznie i ten sweterek boski, wlasnie mialam zapytac o cene ale juz napisalas, mam nadzieje ze sie na niego zalapie :) pozdrawiam serdecznie :) i czekam na kolejne twoje zestawy - musze przyznac ze jestem twoja fanka :P

    OdpowiedzUsuń
  53. you look gorgeous:) love the whole combination!
    xx
    Sasha

    http://perfectionistsdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. The colors in this are so unbelievably gorgeous! <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Sweter na każdą niepogodę bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak zwykle bardzo dziewczęco, w pięknych kolorach :) Sweter cudny!

    OdpowiedzUsuń
  57. ja również się zakochałam w tym swetrze :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Hezký cardigan, roztomilý outfit, jen bych volila černé boty, splynou se silonkami a krásně prodlouží nohy.

    líbám xxx

    OdpowiedzUsuń
  59. thanks for the comment on my blog! love all the layers in your outfits, great textures! you look lovely :)

    www.lemodedujour.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Jest piękniejsza od marzeń!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Pięknie się ubierasz; masz dobry gust! Twój styl ubierania się ukazuje piękno Twojego wnętrza przebijające na zewnątrz co widać na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  62. a wlasnie napisz jak tam po zakupach???

    OdpowiedzUsuń
  63. jeszcze raz dziękuję za słowa uznania:)
    Zakupy oczywiście udane. Kupiłam sweterek z New Look, sukienkę i spodenki w kwiatki z Pull&Bear oraz naszyjnik z motywem ptaszków ze Stradivariusa

    OdpowiedzUsuń
  64. Nice to have found your blog. The scenery in your pictures is lovely and so flowy. Very sexy.

    Bren-
    B So Chic!
    http://www.bsochic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. świetny sweterek:) Ewcia ile mniej więcej wydajesz kasy miesięcznie na ubrania?:) Pozdrawiam, Joanna

    OdpowiedzUsuń
  66. beautiful cardigan and skirt!xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Żałuję że wcześniej tu nie wpadłam, ale nadrabiam dodając do obserwowanych ;) Świetnie wyglądasz i czekam na nastepny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. pretty!!! love this :)

    http://imjustmefashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Love the pastels and colors...sooo amazzzzing and gorgeous with the white snow! GRRRREAT cardigan! Stay warm cutie!!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBitePlate.com

    OdpowiedzUsuń
  70. jestem zachwycona tą stylizacją !!! Cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  71. I just love tall grass like that! Love the styling of your outfit, its nice to see florals and thick chunky sweaters...my fav!

    http://ittybittybomb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. oooh i love the sweater too - you look so chic! x

    OdpowiedzUsuń
  73. i have one so similar! =)
    lovely pictures!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  74. fajny zestaw :P

    OdpowiedzUsuń
  75. zdjęcia sa piękne :)
    uwielbiam takie barwy w zestawach :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonim Joanna: Ciężko sprecyzować ile miesięcznie wydaję na zakupy, ponieważ jednego miesiąca wydam 300zł, innego mogę nie wydać nic. Uzależnione jest to przede wszystkim od wyprzedaży- dla mnie jest to najlepszy okres na obłowienie się. Nie lubię przepłacać, nie kupuję bardzo drogich rzeczy. Staram się również sprzedawać na bieżąco ubrania w których już nie chodzę:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Beautiful outfit! I love the pastel feel.
    Thank you for stopping by my blog!
    <3
    Treasurextrove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. jesteś bardzo ładna ! :o ; **
    dodaję do obserowwanych i liczę na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  79. You looks very stylish :) Regards about that :)

    OdpowiedzUsuń
  80. ze swetrem ja też miałam problem :) ale widzę, że Ci się udało i znalazłaś fajny :) piona!

    OdpowiedzUsuń
  81. superpretty look! you can wear this in spring too, without the tights and sweater :-)
    lovely!

    OdpowiedzUsuń
  82. ach, mój sweterek ! ktoś mi właśnie taki sprzątnął sprzed nosa.. ._. jest cudny!

    OdpowiedzUsuń