środa, 26 stycznia 2011

Podsumowanie wyprzedaży

Dzisiaj chciałabym zrobić podsumowanie zimowych wyprzedaży. Zaopatrzyłam się w wiele świetnych rzeczy, których część Wam dzisiaj pokażę. Cieszę się tym bardziej, że ubrania są uniwersalne- odpowiednie na każdą porę roku, np. sukienki,które mogę nosić zarówno do kozaczków zimą jak i do sandałków latem:)

Pull&Bear

Zara

Pull&Bear

Spódniczkę w ptaszki sponsoruje Chanel( imię mojej kotki)

New Look
Przygotujcie się na zestaw z tym sweterkiem, ponieważ już w następnym poście wystąpi w roli głównej.

Kombinezon New Look- 10zł z 89zł, śmieszna cena;)

Bershka
Sukienka w pięknym, camelowym kolorze. Niestety - mało fotogeniczna, ale zapewniam że już niedługo zobaczycie ją w zestawie.


Pull&Bear
Zwykła bokserka za jedyne 14,90zł

49 komentarzy:

  1. prawdziwa Chanel z Twojej kotki :D piekna :) mnie najbardziej podoba się sweterek :) boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobycze, a kombinezonem (i jego ceną) jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) a ten kombinezon piekny, jak myslisz zostalo jeszcze cos na wyprzedazach bo ja sie dopiero w poniedzialek wybieram :) ale czy cos jeszcze bedzie hmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już interesujesz się moda to powinnaś wiedzieć, że żadna z tych rzeczy nie wpasowuje się w nadchodzące trendy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się obkupiłaś ! Bardzo ciekawe znaleziska !
    Ale Twoja kotka i tak jest najlepsza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotka przeurocza. :)
    Bokserka z tą kokardką po boku jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. tej sukienki z pierwszego zdjęcia to zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetne łupy:) Kombinezon jest rewelacyjny! I za tak śmieszną cenę! Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję dziewczyny!
    Anonimowy
    Powiem tak: Nie wpadam w modowy wir, nie dążę ślepo za modą, po prostu mam indywidualny styl, który staram się kreować sama:)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne zakupy!!! kombinezon jest cudowny!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne zakupy


    ...i przepiękny kot! :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana ile kosztowała ta 2ga sukieneczka z Zary :)?

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimow sukienka z Zary kosztowała 49,90zł- przecena z 169zł:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow jakie skarby,kocham kazda rzecz,zielenieje z zazdrosci :D

    OdpowiedzUsuń
  15. dużo świetnych rzeczy upolowałaś na zimowych wyprzedażach, ja szczególnie zazdroszczę Ci tego pięknego sweterka i karmelowej tuniki!

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. pozazdrościć łupów!

    sweterek i karmelowa sukienka <3
    czekam na stylizacje Ewcia :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahh cudne zdobycze !

    OdpowiedzUsuń
  18. love dresses¡¡¡ like all¡¡¡
    I would like see you wearing soon¡¡
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. oh wow this makes me want go shopping right now!!! everyhting is so cute the second dress is just adorable :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful dresses!

    http://cappuccinowithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczne łupy wyprzedażowe, kombinezon najnaj :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hmmm śliczne sukieneczki!!! mam pytanie ile masz wzrostu? bo w tych sukieneczkach wyglądasz olsniewajaco

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystko na jedno kopyto!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne, uniwersalne wręcz ciuchy!! Już Cię widzę w tej kamelowej sukience, kozakach i jakiejś skórze ! :)

    www.mart-gallery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ostatnia rzecz jest genialna ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne łupy, sukienki, kombinezon, sweterek, wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jaaa ten sweterek jest niesamowity !
    zapraszam do mnie ! obserwuj i komentuj ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowne rzeczy
    tą spódniczkę z Pull&Bear chciałam nawet kupić, ale jak na razie jestem bez kasy
    słodką masz kotkę
    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zakupy, przygarnęłabym wszystko :-) Czekam na zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne rzeczy kupiłaś spódniczka w ptaszki najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  31. kombinezon za 10zł?! a miałam dziś wejść do new looka i cholera nie poszłam

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne łupy, wszystko bardzo mi się podoba :)

    P.S Kotka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ubranka piękne, a co najważniejsze widać, że są w Twoim stylu:) I to właśnie mi imponuje, że masz SWÓJ WŁASNY styl i trzymasz się go mocno, czasami uzupełniając go o jakieś dodatki, które właśnie nosi się w danym sezonie :) Twój styl jest dziewczęcy, bardzo delikatny, idealny :) Trafiłam niedawno na Twojego bloga, teraz odwiedzam go regularnie i jestem Twoją fanką.
    Pozdrawiam. Monika

    OdpowiedzUsuń
  34. nice blog,but this post is great!!
    follow u now!!!
    amazing
    xx
    =D

    OdpowiedzUsuń
  35. mam pytanie odnośnie twoich wieszaków, gdzie je kupiłaś, są świetne?!

    OdpowiedzUsuń
  36. zazdroszczę kombinezonu w zawrotnej cenie i sweterka <333

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie super, ale te w kwiatki najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam jedyne 160cm wzrostu:)
    wieszaki kupiłam w sklepie "Wszystko za 4,50zł" na dw.centralnym w Wawie

    OdpowiedzUsuń
  39. mam pytanie - ile zapłaciłaś za tą śliczną sukienkę z bershki, tą karmelową ? czy była jeszcze w innych odcieniach ?

    pięknie pozdrawiam :)
    Mocca

    OdpowiedzUsuń
  40. sukienkę kupiłam za 39zł, były jeszcze ciemnobrązowe

    OdpowiedzUsuń
  41. We are loving all of the floral print!

    xx Thessy & Yiota
    .sabo skirt.

    www.saboskirt.blogspot.com
    www.saboskirt.com - OPENING MARCH!

    OdpowiedzUsuń
  42. ale śliczna kotkaa;d koocham kotyy.d cuudna jest!;d

    OdpowiedzUsuń